HELGEN

Sorry för att jag inte har skrivit någonting i helgen, men jag har varit hur upptagen somhelst!
Fredagen bestod av jobb på kvällen, åkte direkt hem till Mullsjö och umgicks med Emelie och hennes vän Hanna. 
 
Lördag och Söndag bestod också av jobb mellan 10 - 18, det har gått riktigt trögt att jobba denna helgen. Usch.
Men igårkväll åkte jag direkt till Johanna som hade klassfest!
Jag älskar verkligen min klass, alla är så jävla underbara och vi hade en riktigt trevlig kväll förutom vissa saker som jag skrattar åt nu efter. Så skönt att ta reda på hur du känner så jag vet, nu är vi varken vänner eller ovänner. Nu behöver jag aldrig mer slösa energi på dig, ha ett bra liv!

Jobbet idag var typ det värsta jag har varit med om, så bakis har jag inte varit på länge.. Men om man blir bjuden på absint så blir det ju som det blir så att säga. ;)
Idag skulle egentligen jag och Johanna gymma, men när jag smsade henne en halvtimme innan jag slutade och då hade hon precis vaknat! Haha, som sagt, det var en hård kväll igår!

Kom precis hem till pappis, han var så snäll och hämtade mig på stationen. Jag ringde honom och skyllde på att jag hade en jättetung väska, sen skulle han bära in den, skrattade och sa:
- Haha, lilla Josefine. Den här väger ju fan ingenting.
- Ehm, men pappa. Tänk på att jag är liten... Okej, jag är trött. Du är bäst!

Smörar för pappa? Neeejdå. :)

Nu ska jag äta lite!
Bilder från igår kommer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test