I FEEL... GOOD?

Jag sitter här i soffan med min älskade syster Emelie, jag har precis fixat hennes naglar och målat lila lack.
Hennes naglar såg verkligen för jävliga ut måste jag säga, att vara i stallet varje dag gynnar verkligen inte naglarna!

Nu under dagen har jag passat på att göra mig lite mer hemmastadd här. Lagt in alla mina kläder i garderoben, lagt alla mina hudvårdsprodukter på en hylla och ordnat och donat i rummet.
Men jag kan inte hjälpa att längta tills jag och Johanna flyttar till lägenheten. Fy fan vad kul det kommer bli att inreda en helt egen lägenhet precis hur vi vill!

Ikväll bli det mys med familjen. Jag ska färga Emelies hår också och det tar ju ett tag.
Imorgon är det planerat att sova lääänge och sen ut och springa med Foxie, tror det blir milen runt. Underbart!
Ska bli så otroligt skönt att komma ut i naturen, hoppas bara att jag inte träffar på en björn igen som jag gjorde för några månader sen. :P

Nu ropar syrran. Ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test