JORDEN GÅR UNDER IMORGON!

Ja, iallafall om man ska tro Expressen idag. De påstår att det är 5000 forskare som ska återskapa "Big Bang" i någon projektor eller liknande. Om det går snett så är risken att jorden går under eftersom det är så stor kraft.

Men lycka till att jag tror på det! För det första, vilken jävla regering skulle tillåta att man gjorde något som riskerar att hela jorden förstörs? Vi har bara en jord och det skulle vara lite trist om den försvann.
För det andra, VARFÖR återskapa "Big Bang"? Okej, kul att veta hur jorden skapades, men inte så kul att man kan förstöra det som skapades, alltså jorden.

Idioter som kom på den här idén. Just face it, ni har för mycket fritid!

Nog om det ämnet. Idag har jag jobbat under kvällen. Det gick förvånansvärt fort och ingenting gick fel för ovanlighetens skull.
Mamma hämtade mig och vi körde med racerfart hem för att hinna med att se så mycket av Top Model som möjligt. Älskar verkligen det programmet även ifall många tycker det börjar bli tjatigt nu när det är 10:e säsongen. Men jag tycker det är lika bra varje gång!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen sova. Det är en ny dag imorgon också.
Godnatt mina söta.
Och en speciell tanke till Isabelle som säkert sitter med sin nyfödda bebis i armarna och är hur lycklig (och trött!) somhelst. Hör av dig gumman! Vi oroar ihjäl oss.
Emma fick iallafall ett sms från henne i morse att hon åkte in till Ryhov med värkar, så nu har hon nog med största sannolikhet fött! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test