LAGER 157

Sorry babes för att jag inte har skrivit, men jag har inte haft tid helt enkelt.

Igår var det skola hela dagen, sen jobb mellan 17 - 20. Sen orkade jag faktiskt inte åka hem till pappa eftersom det inte går ett tåg förrens 22, så jag sov hos mamma.

Idag var det skola mellan 09.30 - 14. Dagen gick förvånansvärt snabbt och jag och Malin, Ellen och Emma käkade lunch på George´s, alltid lika gott!
Efter skolan gick jag och Jakob direkt till gymmet, jag körde ett ordentligt pass med mycket magövningar och löpning på banden i 20 min. Det var riktigt skönt idag, kände mig helt slutkörd!
Idag har jag också varit på Lager 157 med mamma och Jonathan. Jag hittade två par högklackade (såklart) på Scorett och ett fint linne. Bilder på dom kommer imorgon!

Måste bara gratulera Hannah som fyllde 18 år igår, grattis gumman!
Hon ska ha födelsedagsmiddag hemma hos henne på fredag, då ska vi fira henne ordentligt.


Nej, nu ska jag titta vidare på "Vem kan slå Filip och Fredrik?" Sjukt underhållande program!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test