MÅNDAG - EN NY VECKA

Hej alla älsklingar!

Kom hem från skolan för en stund sen och har ätit lite vegetarisk lasagne, det bästa som finns!
Det har varit en ganska bra dag, skolan gick bra. Vi hade basket på idrotten och det är alltid kul.
Jag har shoppat en hel del idag också även ifall jag inte fick... Men är man shoppingberoende så är man.

Det blev en söt liten väska, ett par jeans och en kavaj.

Här är mina små inköp:



Ett par jeans, Gina Tricot 499 :-



Kavaj, Gina Tricot 299 :-
(Den gör sig verkligen inte rättvisa på denna bild, är MYCKET snyggare på!)



Liten handväska, Wedin´s 149 :-


Jag är väldigt nöjd med mina inköp, men det svider lite i plånboken eftersom jag har massor av räkningar att betala denna månaden. Men jaja, det löser sig! ;)

Nu ska jag plugga lite och sen åka och handla med familjen!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Dom jeansen har jag också, dom är så himla fina! :)

fast mina vred sig i tvätten, så dom är inte lika sköna att ha på sig längre :/

2008-09-30 @ 19:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test