MISS TEEN USA

God Morgon!
Okej, det är väl inte dirket morgon nu men jag vaknade vid tolv så jag har inte varit uppe så länge.
Jag mår bättre idag, så jag ska nog jobba imorgon tror jag. Behöver verkligen pengarna så jag får kämpa mig igenom dagen...
Igår när Emelie kom hem från bowlingen tittade vi på en film som heter New best friend, det handlar om en tjej som börjar på College och hamnar i fel umgänge, blir drogberoende och sen försöker någon mörda henne genom att ge henne 100% ren kokain. Hela filmen handlar om att det är en polis som ska ta reda på vem det var.
Helt okej film, lite typisk Amerikansk kanske.

Idag ska jag och Emelie städa hela nedervåningen, det behövs verkligen kan jag säga!
Sen måste jag åka till Jönköping ikväll för att det inte går några bussar eller tåg som gör att jag hinner till jobbet imorgon. Surt som fan!

Nej, nu ska jag titta på världens roligaste program, det handlar om tjejer som vill bli skönhetsdrottningar. Patetiskt!

Kommentarer
Postat av: Joanna

orka kolla på ett program som är patetiskt,

om man inte tycker det är bra?

2008-09-27 @ 19:23:03
Postat av: Josefine

Jag skrev ju att jag tycker det var roligt? Patetiska program är underhållande.

2008-09-28 @ 11:11:40
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test