MY NEW SHOES

Guten Morgen!

Vaknade för en liten stund sen och sitter och äter frukost just nu. Min nya rutin på morgonen är att äta vaniljyoghurt med solrosfrön, mumma!
Igår var en riktig filmkväll. Jag tittade på The Notebook, världens bästa film! Lipade som en idiot som vanligt, men det får man om man tittar på den filmen. :)
Senare tittade jag och Emelie på Lilja 4- ever. Jag har inte sett den förut, vilken otroligt bra och rå film! Tänk att människor lever i sånna förhållanden, fyfan...

Nu ska jag alldeles strax städa hela våran våning, måste få lite rent här hemma!
Sen ska jag nog ut och springa med Foxie, om nu inte min vad protesterar dvs...

Just det, ska bara visa er de skorna som jag köpte på Scorett i torsdags. Har inte kunnat ladda upp bilderna förrens nu.



Röda pumps, Scorett, 300 :-



Denimfärgade högklackade, Scorett, 300 :-

Jag köpte dom på en outlet, så det är därför de var så billiga.
Rekommenderar er verkligen att åka till Lager 157:s Scorett, det finns skitsnygga skor där, både stövlar och högklackade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test