MYSKVÄLL

Förlåt för att jag inte har uppdaterat på länge, men jag har varit hur upptagen somhelst och har knappt varit hemma någonting!
Jaa, vad har hänt?
Jag var och klippte och färgade mig igår efter skolan. Blev inte alls nöjd, jag färgade utväxten men det ser typ likadant ut... Hon använde folie och körde "sicksack"- metoden för att det ska se naturligt ut. Men jag tycker det bara ser ut som jag fortfarande har utväxt. Ska nog gå tillbaka dit och prata med henne.
Klippningen blev bra, tog bara bort det slitna och behöll det så långt som möjligt.

Efter skolan igår åkte jag hem till Mullsjö och gick direkt hem till Emma. Vi gick till affären och köpte ingredienser till tacos. Vi hade nämligen myskväll hemma hos Isabelle igårkväll, jag, Emma, Kajsa och Isabelle!
Det var en jättemysig kväll, vi pratade massor om gamla minnen och bebisar.
Isabelle har inte fött än, stackarn har gått över 8 dagar och hon börjar bli lite otålig. Men vi hoppas och tror att hon kommer föda i helgen!

Fick förresten känna när bebisen rörde på sig, fick känna när foten rörde sig sidleds längs magen. Jag har aldrig känt någonting sånt, så det var hur häftigt somhelst!

Idag ska jag ta det riktigt lugnt. Jag är så otroligt trött så jag ska nog bara vara hemma med familjen ikväll. Kanske blir det så att jag åker hem till Malin och tittar på någon film och myser!

Nu är det mat- och städdags!



Isabelles stora, söta mage. Bebis, nu är det dags att komma ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test