NY DAG, NYA MÖJLIGHETER

Ja, man kan ju alltid hoppas.
 
Idag vaknade jag vid tio av att min arm var helt bortdomnad, måste ha legat på något konstigt sätt!
Kunde inte somna om, så jag släpade mig till soffan och här har jag legat fram tills nu.
Gibson och Leo ligger och gosar med mig, mina hårbollar!

Planerna för idag är att städa klart allting i rummet, sen ut i spåret med Foxie. Behöver det känner jag.
Ingenting känns rätt just nu.

Sitter och tittar på repriserna av Idol 2008, hela konceptet känns så gammalt och uttjatat. Tycker inte ni det?
Men jag gillar faktiskt den nya juryn bättre än den gamla, de är lite mer avslappnade och accepterande på ett sätt.

Nu ska jag ta och äta lite fil sen leta upp min syster som är mysteriskt försvunnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test