ONE TREE HILL

Tittade precis på ett av de senare avsnitten av One Tree Hill på 5:an.
Fy fan vad jag älskar den serien och har alltid gjort! <3

Idag har jag pluggat lite och städat, en duktig dag alltså!
Martin ringde precis, men det bröts efter några minuter. Han bor ju i Dalarna ni vet... haha!

Förresten, jag köpte en jättefin klänning igår!
Jag har planerat att ha den på min 18-årsdag i November, den kommer bli jättefin till ett par skyhöga klackar!

Såhär ser den ut:





Jag bara älskar snörningen där bak och den hjärtformade urringningen där fram!
Den är köpt på www.stylebystars.com och kostar 499:-. Inte alls farligt för en klänning.
Den finns bara kvar i storlek 34, så ni får skynda er om ni vill ha den!

Nu är det bara ett problem kvar... Vad ska jag ha på mig på Malins 18- årsfest på fredag?!
Fast det ordnar sig nog, vi ska åka till Göteborg i veckan och där hittar jag alltid något!

Dags för kvällsmat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test