PISSDAG

Fy fan vilken skitdag det har varit!
Vi har varit och vandrat ute i Kaxholmen hela dagen med Idrottsgruppen. Jag hade redan ont i vaden från början och att gå två mil gör ju inte saken bättre... Och för att straffa mig liiite mer så hade jag magkramp från början till slut.
När jag kom hem vid tre- tiden spydde jag och nu ligger jag här helt utslagen i sängen.

Jag får bara inte missa Hannahs födelsedagsmiddag ikväll! Jag ska försöka tvinga mig själv att gå dit och vara trevlig åtminstone ett par timmar, det kommer kännas dumt att inte ens gå dit och säga grattis.
Har verkligen sett fram emot den här kvällen och så händer nånting sånt här! Tack, verkligen.

Och för att göra min pissdag ännu mer pissig fick jag precis reda på att Martin inte kunde komma ner den 3:e oktober.
Döda mig, långsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test