PLUGGET

Egentligen ska jag sitta och arbeta med en uppgift som ska vara klar nästa vecka, men jag orkar verkligen inte...
Jag och Malin sitter inne på Efterfesten och kikar på en tjej som har skrivit hatmeddelande till Malin, mohaha!
Sånt roar mig ;)

Jag gick och la mig riktigt tidigt igår, var verkligen helt slut. Så det blev sängen vid halv nio tror jag!

Idag ska jag jobba vid 17 - 20. Kom och hälsa på mig, jag är så trött på jobbet så jag kan behöva lite sällskap.
Sover nog hemma hos mamma eftersom det inte går ett tåg hem förrens 22, och då kommer inte jag hem förrens 23.
Jag vill sova länge inatt plus att det är säsongsstart för Top Model idag! Årets höjdpunkt :D

Nu ska jag mobba vidare Malin för att hon flörtar med en kille från Portugal på Facebook, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test