P.S I LOVE YOU

Jag ringde och sjukanmälde mig från jobbet för några timmar sen. Shit vad komplicerat det har blivit!
Först var jag tvungen att ringa till något som hette Provia, det är Coops landsomfattande sjukanmälningsstation. Där fick jag prata med en sjuksköterska som tog mitt personnummer och telefonnummer. Sen frågade hon varför jag mådde dåligt och då sa jag att jag hade magsjuka (tror jag).
Sedan gav hon mig en massa tips om vad jag ska äta och så, jättesnällt!
Efter jag hade pratat med henne var jag tvungen att ringa till jobbet igen och sjukanmäla mig där också.

Herregud, hur komplicerat har det det inte blivit?
Jag förstår att man måste göra det om man är sjuk länge och så kan man få tips av en sjuksköterska och så, men jag är ju inte så sjuk liksom!

Anyways, jag tittade precis på en HELT UNDERBART FANTASTISK film som heter P.s I love you. Den filmen var så jäkla bra, jag lipade säker 10 ggr! Hillary Swan är en helt otrolig skådespelerska, hon förtjänar verkligen sin Oscar som hon fick för Million Dollars Baby. Och Jeffrey Dean Morgan (Danny i Greys Anatomy, han som friade till Izzy och dog, ni vet) var också helt underbar.
Om ni inte har sett den, SE DEN!!
Emma, du hade verkligen rätt. Den bästa filmen på mycket länge. Jag kan faktiskt ärligt säga att den är snäppet bättre än The Notebook, men bara ett litet snäpp.

                               
                                                                                                          Jeffrey Dean Morgan


Nu ska jag dricka lite te, det är den enda jag får i mig just nu...

Kommentarer
Postat av: emma

Du kan lita på mig,ja ja ja du kan lita på mig! :D

Älskar den filmen,hennes man är så jävla underbar :) Nu blire en skottsk man för dig med antar jag? :D

Denny hette han,btw ;)

2008-09-27 @ 09:27:10
URL: http://emmaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test