PSYKOLOGI

Nu är jag trött kan jag säga er...
Gick upp vid sex och började skolan vid åtta. Hade lektioner fram till halv tre, sen åkte jag hem och nu sitter jag här. Vet inte varför jag är så himla trött, jag gick och la mig ganska tidigt igår så jag fick ordentligt med sömn.
Funderar starkt på att ta en liten powernap innan jag ska plugga, men jag blir alltid tröttare av dom!

Nu är min och Johannas projektplanering klar iallafall. Vi är riktigt nöjda med den och känner att det här kommer bli riktigt bra! Men ett problem är att den lokalen som vi ska va i (Brahesalen) är inte gratis att hyra som vi trodde, utan det kostar 3000 för en kväll och sen måste vi betala vaktmästaren som ska sköta ljudet och ljuset och det kommer kosta typ 400 kr/timmen... Men vi ska prata med skolan och fråga om de har någon fond som de kan sponsra oss med.
Jag tycker det låter lite konstigt att vi ska betala för att vara i våran egen skolas lokal för att de har tvingat oss att göra ett projekt? Wierd...

Nu är jag hur hungrig som helst, så det får bli lite sallad med qourn!
Sen ska jag och Foxie ta en runda i spåret. :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test