PULSEN ÖKAR

Kom precis hem från en löprunda med Foxie lilla.
Jag bara älskar att springa! Att få utmana sig själv hela tiden och pressa mer och mer, jag bara älskar det. Kan bero på att jag är en riktig tävlingsmänniska. :)
Det fick bli en kort runda idag, typ 5 km. Jag och Johanna ska träna imorgon, så jag måste spara på krafterna lite!

Tittade precis på slutet av Top Model. Så rätt att Claire åkte ut! Det ser ut som att hon är 40 bast med sina hängiga ögonlock... Emelie hejade på henne, så hon kommer inte bli så glad när jag berättar det för henne när hon kommer hem från jobbet!

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och se så mycket som möjligt av Vem kan slå Filip och Fredrik?
Det mest underhållande programmet på länge!

Hörs imorgon babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test