SJUK...IGEN!

Varför ska det här jämt hända mig? Det blev ju såhär förra helgen också, började må dåligt på på fredagsförmiddagen och sen mådde skit framåt kvällen. Jag mår hur illa som helst och magen gör jätteont, så jag kunde verkligen inte gå till jobbet idag. Jag skulle ringa dom lite senare ikväll och säga om jag kommer eller inte imorgon. Jag tror inte så som jag mår nu... Fan!!

Jag åkte med mormor hem till Mullsjö och det var en riktig kamp kan jag säga. Jag fick verkligen anstränga mig att inte spy i bilen...
Nu ska jag ta en låååång dusch och sen lägga mig framför teven och vila.
Jag ska ringa läkaren på måndag, jag måste testa ifall jag är allergisk mot något.

Hoppas ni får en bättre kväll än mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test