SKOLAN

God morgon! Egentligen är det ju förmiddag, men jag är så sjukt trött så det känns som att klockan är fem...

Dagen började med av att jag vaknade hos pappa vid sex (jag åkte ju till honom igår). Tvingade mig själv upp ur sängen, slängde på mig kläder och fick skjuts ner till tandläkaren vid sju av mormor. Jag hade inte tid förren 07.40, så jag satt och läste Veckorevyn i väntrummet.
Det gick bra hos tandläkaren idag, hon tittade bara lite på tänderna och la på lite flour. Jag ska komma tillbaka dit i Januari och göra en ordentlig undersökning.

Just nu sitter jag på samhällskunskapen, jag och Malin håller på att arbeta om att ta reda på hur handikappade har det ställt i samhället. Jag tycker det är väldigt intressant och har märkt att de diskrimineras ganska mycket.

Är överdrivet trött idag så det enda jag tänker på är att klara mig igenom dagen. Allt bråk och tjafs med mamma tar så mycket av min energi...
Men efter skolan ska jag och Johanna gymma, så hoppas att jag blir lite piggare då!

Nu är det dags för lunch, ungspannkakor. Inte helt fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test