SPA

Hej mina söta!

Kom hem från skolan för typ två timmar sen, dagen har varit helt okej! Vi pratade mycket om projektarbetet, jag och Johanna ligger lite efter eftersom hon har varit sjuk hela veckan.. Stackarn!
Men vi ska skicka in projektplanen till vår lärare idag, så det ordnar sig.
Jag fick också reda på att vi ska bestäm ma och pröva våra studentmössor nästa vecka! Herregud, det börjar verkligen närma sig. Balen är ju i Maj och jag ska gå med min barndomsvän och en av mina bästa killkompisar, David. Vi kommer att ha så sjukt kul, vi har redan en snygg bil och jag har redan balklänningen. Vad väntar vi på? :D

Imorgon ska jag som sagt vandra med Idrott och hälsan. Jag tycker faktiskt att det kommer att bli kul, vi ska vandra ca 1 och en halv mil. Men det enda problemet är att jag skadade min vad igår när jag sprang på bandet igår och det gör jätteont så fort jag tar ett steg. Men det ordnar sig nog, jag har ju ett ben till! ;)

Nu ska jag plugga lite, sen blir det en liten minispa- kväll hemma. Jag ska överraska Emelie när hon kommer hem, då ska jag färga hennes hår, fixa naglarna, ansiktsmask och sånt. Ni vet, tjejgrejer.
Vi bråkade lite igår och jag sa saker som jag ångrar, så jag hoppas hon förlåter mig och blir lite glad iallafall!



Jag och Emelie på hennes 20- årsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test