SVÄLTER

Kom hem från skolan för en stund sen, är sjukt trött. Satt på bussen och hungrade ihjäl mig, var verkligen sugen på riktig mat! När jag kommer hem springer jag in i köket, och vad ser jag?
INGEN MAT HEMMA!
Jag trodde att pappa och Marica hade storhandlat igår, men dom skulle visst göra det idag när dom kommer hem från jobbet.
Så jag får väl snällt sitta här och vänta på att dom kommer hem. Men jag funderar starkt på att gå till godisfabriken och bara vräka i mig choklad.. Ni förstår nog inte hur hungrig jag är!

Ikväll är planerna att städa lite i rummet, handla, ÄTA, sen blir det en riktig tevekväll med familjen.
Men dagens i-landproblem måste vara att Top Model och Idol går samtidigt. Frågan är vilket som är bäst?

Nu ska jag väl dricka vatten för att försöka stilla hungern. Stackars mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test