TACOS

Hej alla söta!

Dagen har varit mycket slapp med tv- och filmtittande. Jag och Emelie tittade på You don´t mess with the Zohan.
Haha, titta på den filmen! Det var den roligaste på länge, Adam Sandler är fan den bäste komikern ever!

Kvällen har varit väldigt mysig. Jag, Emelie och pappa åkte och köpte tacos, var så sjukt sugen på det innan så nu är min mage mätt och nöjd.
Nu ska vi titta på någon film, sen ska jag sova. Det är en lååång dag imorgon, jag går i skolan från 09.30 till 16.30, sen ska jag jobba 17 - 20. Jag bytte tid med Louise, skulle egentligen jobbat på tisdag men hon skulle till Ullared imorgon. Snäll jag är va? Jag borde få någon medalj eller något!

Nu ska jag hjälpa min syster med disken.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test