TANKARNA ÄR NÅGON ANNANSTANS

Jag ska egentligen sitta och göra naturläxan tills imorgon just nu, men jag kan verkligen inte koncentrera mig.
Tänk att Isabelle kanske ligger och föder sitt barn just nu, det är helt otroligt!
Jag längtar tills jag får mitt eget barn, många kanske tycker att det är för tidigt att skaffa nu, men jag tycker det beror helt på personen. Isabelle är en sån person som alltid har varit redo egentligen, hon har varit vår allas "mamma".
Jag har inga som helst tvivel på att hon kommer bli en underbar mamma!

Förresten, idag tog vi skolfoto i skolan. Det fotot med klassen har jag ingen aning om hur det blev, fotografen ville att alla skulle säga "kamelpiss" innan han tog fotot! Men porträttet blev jag faktiskt nöjd med för första gången i mitt liv. Fotografen var verkligen hjälpsam och visade alla korten som han tog så jag fick välja ut ett. Är verkligen nöjd!

Efter jag kom hem från skolan tog jag och Emma en promenad med Balder, det blev en trevlig pratstund som alltid.
Balder attackerade mig som vanligt när vi träffades, men vafan, jag kan inte klandra honom för att han saknar sin gudmor så himla mycket. ;) Lilla Ballen.

 Nej, nu måste jag verkligen ta tag i läxan...

Kommentarer
Postat av: Martin

lycka till mä läXan!

2008-09-08 @ 19:29:08
URL: http://martinblogg.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test