TIDEN GÅR FORT NÄR MAN DISSEKERAR

Jag kom hem från skolan vid halv sex ungefär och har suttit framför datorn fram tills nu. Jag förstår inte vart tiden tar vägen, men jag har så jävla mycket att titta upp när jag går in på nätet. Att titta igenom alla bloggar man läser tar sin lilla tid. :)

Skolan idag har varit mycket intressant. På naturen fick vi dissekera en gris.
Eller ja, inte en hel gris. Men det var ett stort "stycke" som bestod av tunga, matstrupe, luftstrupe, lungor, hjärta, lever och njurar.
Jag har aldrig i hela mitt liv dissekerat, inte ens en groda, så detta var verkligen helt nytt för mig.
Jag trodde att jag skulle typ spy av att bara se organen, men det slutade med att jag var den som var mest engagerad och jag fick till och med klippa en lunga på hälften och skära en njure i mitten.
Haha, det låter som jag är värsta äcklet som älskar att skära i organ, men det var faktiskt jäkligt intressant att se hur allt funkar och ser ut!

Snart ska vi åka och handla, jag tycker alltid det är lika trevligt.
Skulle egentligen ut och springa idag men jag är faktiskt för trött för det.
Vi hade ett ganska hårt innebandypass idag, så jag har fått min träning för idag.

Nu ska jag ta och äta lite sallad.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test