TOP MODEL

Sitter och tittar på Top Model, om man ändå kunde se ut som dom gör...
Min syster sa precis att min röv är stor, och det får mig verkligen att må bättre!
Nej, nu är det verkligen dags för råbantning!

Nu är jag och Johanna nästan klara med projektplaneringen, vi har bara lite att redigera men det ska vi fixa imorgon i skolan.
Nu längtar jag bara efter att få köra slut på mig själv på gymmet imorgon, right Johanna älskling? :)

Dags för lite ansiktsmask och situps.
Godnatt!



Den kroppen? Ja tack!


Kommentarer
Postat av: Melle

Inte för att vara den som är den, men du har inte tänkt på att du har typ ganska grova kroppskomplex som börjar verka vara ganska "farliga"? Bara en fråga...

2008-09-11 @ 21:46:05
Postat av: Josefine

Jo, jag vet att jag har väldigt grova kroppskomplex och det är inget jag smyger med. Det finns inte en enda kroppsdel på mig som jag ärligt kan säga att jag är nöjd med.

Men jag är en person som måste ha mål här i livet, och det råkar vara en sådan kropp som hon på bilden har. Jag vet att jag aldrig kan få den, men jag strävar ändå efter den.

Farligt eller inte, så fungerar jag.

2008-09-12 @ 22:00:59
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: Melle

Okej. Mycket bra att du erkänner det, så att säga. Men ja, jag vill absolut inte vara elak på något sett. Är snarare orolig, om du förstår? Har alltid tyckt, ändå sen vi var små små små att du är väldigt fixerad vid din kropp och så. Men ja, pressa inte dig själv för hårt. För det kommer förmodligen straffa dig i framtiden.. Faktiskt.

2008-09-13 @ 00:40:01
Postat av: Mischa

Fin blogg =)

2008-09-13 @ 00:46:41
URL: http://www.miischas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test