UNDERBARA ELLIE!

Jag kom hem från affären för en liten stund sen. Jag och pappa har varit och handlat på lilla Ica!
Innan dess har jag varit i skolan hela dagen, från 8 till halv 4. Det har varit en seg dag, men det som gjorde min dag lite bättre var att jag och Johanna fick tillbaka våran projektplan och Hanna sa att den var jättebra! Så det gjorde mig väldigt glad.

Efter skolan åkte jag direkt hem till Isabelle och hennes lilla Ellie. Emma var också där, det var en trevlig överraskning. :)
Den ungen alltså... Sötare får man leta efter! Gud vad söt (och liten) hon var. Hon hade sånna putläppar och äppelkinder som jag bara älskar. Hon liknar verkligen sin pappa, men man ser att Isabelle är mamman helt klart.



Visst smäääälter man när man ser henne? Gullunge!



Här var hon då inte lika glad kanske... Men hon blev mycket nöjd när hon fick nappen i munnen!

Nu ska jag fixa lite saker inför imorgon, Puss!


Kommentarer
Postat av: emma

nej, så fort jag håller i henne så ska hon ju självklart grina :D haha

2008-09-25 @ 20:57:11
URL: http://emmaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test