MAN KAN INTE FÅ NOG AV BEBISKLÄDER

Hej mina söta!

Kom hem för en liten stund sen, somnade på bussen och vaknade precis innnan busshållplatsen där jag skulle hoppa av. Tur!
Skolan har gått relativt smärtfritt idag, vi hade nästan bara redovisningar på samhällen hela dagen. Jag och Malin ska inte redovisa förrens nästa vecka, så vi satt bara och lyssnade.
Vi slutade vid 14, sen gick jag och Johanna direkt till gymmet. Det blev våran vanliga träningsrutin på en timme ungefär med mycket mage, rygg och armar.

Senare ikväll ska jag ut och springa med Foxie idag igen. Det är alltid skönt!
Och imorgon ska jag hälsa på Isabelle och hennes lilla dotter Ellie, det är verkligen dags nu! Det är nog två veckor sen hon föddes och jag har fortfarande inte hälsat på henne. Men det ska bli jättekul! Har sett bilder på henne, hon är verkligen hur söt somhelst!

Jag har köpt jättesöta kläder till Ellie:



En mysig, rosa kofta
En rosa/grå- randig klänning
En söt sammetsklänning
En grå/rosa mössa
Ett par grå/rosa vantar



Jag bara älskar sammetsklänningen!
Nu längtar jag efter att få ett eget barn och köpa hur mycket som helst. :)
Allt kommer ifrån H&M förresten.

Nu ska jag äta lite sallad.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test