WHAT`S HAPPENING?

Jag kom hem från skolan för ett tag sen, vi slutade vid 16.40 idag... Men på den sista lektionen hade vi Filosofi A med Peter, han är verkligen den bästa läraren jag någonsin haft! Så rolig men ändå lär han ut på ett väldigt bra och pedagogiskt sätt.

Idag är planerna att börja packa lite, ska ju flytta till pappa på onsdag. Det blir de små grejerna som man inte behöver dagligen, som böcker och prydnadssaker.
Sen har jag tänkt att hinna med en runda i spåret. Ska nog köra lite intervaller idag, läste i Chic´s senaste nummer att man bränner mer fett av att köra stenhårt i typ 10 min, sen gå typ 5 och sen hålla på så i 45 min ungefär.

Är så sjukt hungrig nu, så det blir nog gårdagens bakispizza! Gud vad gott.
Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: skabbet

jag älskar dig och du är bäst ( dont tell anyone about my problems miss:P)

2008-09-01 @ 23:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test