YOU DON`T KNOW WHO I AM!

God Morgon!

Jag vaknade av ett samtal från jobbet idag. Det var en lite smått irriterad Evelina som frågade om jag var sjuk idag också.
Jag sa ja och hon frågade varför jag inte hade ringt igår och sagt det, men Jenny som jag pratade med i fredags sa att jag skulle ringa om jag kunde jobba idag. Så det hade blivit en missförståelse där.
Synd när sånt händer, kan inte hjälpa att få lite dåligt samvete...

Anyways. Idag mår jag lite bättre än vad jag gjorde igår, men jag ska fortfarande vila upp mig inför den kommande veckan. Det kommer bli stressigt, mycket med skolan, jobbet och fira Malins 18- årsdag.

Annars idag ska jag följa med Emelie och handla, sen ska jag ta tag i pluggandet!
Ha en bra söndag alla som är bakis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test