FOCUS ON THE HAPPY TIMES

Alltså, jag har varit hemma sedan kl. 16. Klockan är nu 21 och jag har läst en liten, fjuttig artikel om människors självbild till provet på fredag. Jag pallar fan inte att plugga. Jag har gjort allt utom att plugga. Hängt med Malin och David till körskolan och pluggat teori, åkt upp till morfar och lärt mig om motorn på en bil, ätit, suttit vid datorn, tittat på 5 avsnitt av Sex and the city. Ni fattar.

Helvete, jag orkar verkligen inte. Jävla psykologiprov, varför finns du? Och du då samhällsprovet, måste du innehålla så jävla många sidor?
Fan, fan, fan vad jag är skoltrött.

MEN imorgon är det 50 dagar kvar till Studenten och 21 dagar kvar till Tunisien med favvotjejerna.
Lite gnutta finns det nog inom mig. Även fast jag måste leta ganska djupt efter det.

Så bara för att jag känner mig nere ska jag visa er bilder som gör mig glad. Happy times!











Haha, Malin är bara för bäst på den fjärde bilden! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test