BESÖK HOS FRISÖREN

Gud vad fint väder det är idag! Det är inte så varmt, men det är knappast inget moln och solen lyser så himla starkt. Underbart! Nu väntar jag bara på att sommaren ska komma så man kan ligga på stranden med vänner, frukt och cigg.

Kom hem från skola för en stund sen. Det har gått riktigt bra idag, förutom att jag glömde mina nycklar vid skåpet innan engelskan. Och självklart var de inte kvar när jag kom tillbaka. Men som tur var så hade någon lämnat in dem till vaktmästarna så jag fick tillbaka dem lite senare!
Under den 3 timmar långa håltimmen hade jag tid hos Sara. Håret blev snyggt som vanligt, hon är verkligen skitduktig den där Sara.

Såhär ser det ut nu:





Det är skitsvårt att fånga färgen på bild, men jag är riktigt nöjd!
Vad tycker ni? :)

Nej, nu ska jag sätta igång med en argumenterande text som jag ska lämna in imorgon. Kul sätt att spendera kvällen...
Slänger in en dagens outfit lite senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var jättefin färg på håret! :)

2009-04-17 @ 13:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test