DH x 2!

Dagen har varit helt okej. Dock var det riktigt svårt att pallra sig upp ur sängen i morse. Jag tror jag snoozade 6 gånger... Inte bra. Detta resulterade i att jag hade 20 min att göra iordning mig, så mina vänner som har sett mig har nu fått en förklaring om varför jag såg ut som jag gjorde idag! ;)

Jag har precis kommit hem efter en kväll på jobbet. Det gick skitbra idag, jag var allmänt positiv och glad. Man ser hur alla kunder verkligen uppskattar en mer om man bara är trevlig och tillmötesgående. Jag kanske ska bli så i privatlivet också, då kan man kanske komma undan med så mycket mer...

Detta är förresten en bra kväll om jag inte redan har sagt det. Det är dubbelavsnitt av Desperate Housewives och mamma har lagat våfflor. Kan det bli bättre?

Nej, detta är officiellt en bra dag. Nothing is gonna destroy it!
Dags att bli fet, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test