EN TRÖTT JOSSAN SKA GRILLA

God, en dag på Ullared är inte att leka med. Folk som "råkar" gå in i en med kundvagnen, trängsel, hysteri. Ja, ni fattar.
Jag sov hos Johanna inatt och vi tittade på Björn Gustafssons film en bra stund innan vi gick och la oss. "Danskarna är hääär"! Hahaha, fy fan vad kul. Ni måste se den, iallafall den sketchen. :)

Efter att vi hade släpat oss upp vid 5 och duschat åkte vi hemifrån vid 6. Jag mådde illa hela vägen dit, har fan mått illa hela jävla dagen. Jag är trött på den skiten nu...
Det tog inte mer än någon timme eller två för mig och Johanna att handla våra saker. Men hennes mamma däremot... Hon tog en aning längre tid på sig så vi passade på att få i oss något att äta.

Nu är jag iallafall hemma, eller vi kom ju hem vid 14-tiden. Snart ska jag åka till Johanna, vi ska grilla och dricka hemma hos henne med lite folk. Kommer nog bli trevligt! Hoppas bara illamåendet släpper snart.

Hoppas ni får en bra skärtorsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test