FINALLY FRIDAY!

Gud vad jag är lycklig över att det är fredag! Vi har studiedag på måndag också, så det blir en långhelg. I love it!

Skolan har gått som på räls, vi hade bara tre lektioner fram till 12. Efter skolan passade jag, Johanna och Ellen på att gå på stan en liten stund. Jag fick med mig hem lite fina underkläder från H&M.

Ikväll är jag bjuden att grilla hemma hos Hannah och hennes pojkväns nya lägenhet. Det ska bli grillad majs, sallad med avocado, soltorkade tomater och fetaost, potatissallad, vegetarisk schnitzel, bearneisesås. Ja, ni fattar. Allt som det ska finnas när man grillar!

Nu ska jag ut och lägga mig i solen en stund, man måste passa på nu när det är så fint väder.

Förresten, jag och Johanna sjukade oss i en djuraffär för ett par veckor sedan.
Såhär blev resultatet:




Haha, vi är sjuka...

Hörs imorgon, ha en bra kväll och bli inte för wasted!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test