FÖRSTA GRILLNINGEN I ÅR!

Malin ringde mig vid 9 imorse och frågade om jag ville hänga med och rida islandshästar ute i Torsvik. Jag har inte ridit på typ ett halvår, så jag kände att det var dags nu.
Vi hade verkligen jättemysigt, jag red en häst som heter Eidir. Han var ungefär 20 bast men pigg som fan. Sånt gillar vi!

Vi grillade för första gången i år också. Som jag har längtat! Jag kunde faktiskt trycka i mig två sojakorvar trots piercingen som gör skitont när jag äter någonting.

Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen, vid halv sex-sex kommer Malin och Markus och hämtar mig. Vi ska dra in till Jkpg och grilla hemma hos Ellen, titta på Robinson och bara mysa. Kommer bli så jävla nice!

Hinner inte skriva mer, måste ta vara på det underbara vädret!
Hörs imorgon snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test