HAPPY EASTER

God morgon!

Vaknade för någon halvtimme sen och har precis käkat lite frulle. Fattar ni vilket otroligt väder det är ute, ska alldeles strax ut med Gibson och bara njuta. Fy fan vad jag har längtat efter det här!

Idag ska jag hinna med massor av saker. Vi ska först fika hos farmor och farfar vid 14, käka middag hos mormor och morfar vid 17 och sen ska jag skynda mig till förfesten hos Marcus så fort som möjligt. Det blir självklart fest ikväll, utgång på Centrum eller Sliver!
Jag är kanske inte på topp just nu, har ont i huvudet och i magen... Men jag hoppas verkligen det går över tills ikväll, det är ju självklart att man går ut på påskafton!

Nu ska jag ta en dusch och sen ut i solen. GLAD PÅSK!
Vi ses i dimman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test