HAVE YOU MISSED ME?

Jag har inte bloggat på ett jävla tag, jag vet. Men jag har verkligen inte hunnit, det har varit fullt upp i helgen!

Jag jobbade som sagt hela helgen, fredag 17 - 20 och lördag - söndag 10 - 18. Det var faktiskt riktigt tungt, jag har ingen energi kvar. Jag fattar inte hur jag ska klara av 4 prov, 4 inlämningar, Halkbana, Riskutbildning, plugga teori, jobba och läxor innan den 14:e Maj! Det är helt sjukt vad mycket saker jag har att göra nu... Jag pallar snart inte längre, men jag måste ändå tänka positivt. Snart åker vi till Tunisien, veckan efter det är det balen och två veckor efter det tar jag Studenten! SNÄÄÄLLA, kan inte tiden gå lite snabbare?

Idag var det skola mellan 08 - 13.30. Egentligen skulle jag börja vid 09.30, men jag gjorde ett prov om Buddhismen under provtillfället för att jag missade det för några veckor sedan. På onsdag har jag ett nytt prov, samhällskunskap, och ska börja läsa nu. Ge mig styrka, någon?

Okej, jag ska sluta klaga. Eller, nej. Det går fan inte för jag är så jävla trött. Trött på allting.



Kan man inte få vara liten och bekymmerslös igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test