I LOVE MEN!

Riktiga män, finns inget bättre.

Hej alla bakfulla och icke bakfulla människor (lyckliga jävlar...)!

Jag kom hem till pappa för ett tag sen. Jag och Louice vaknade i Jkpg i morse och spenderade dagen med att vara vara bakis och sola på trädgården. Lotta, Peter, Vera, mormor och morfar kom också förbi och åt lunch.

Igår då, vilken kväll!
Marica skjutsade mig och Louice till Marcus för att förfesta. Det var riktigt bra stämning och trevligt folk. Vi satt och kedjerökte, drack vin och skrattade. Riktigt trevligt!
Vid 22.30 körde någon kille in mig, Louice och Johanna till stan. Där mötte vi Alex och gick in på Sliver. Vi dansade hela natten och hade verkligen hur jäkla kul som helst! Vi ägde hela dansgolvet nere på nattklubben, alla flockades runt oss, haha. ;)  Detta var den roligaste utgången på länge faktiskt.

Jag träffade många heta män, det gillar vi. Jag är så otroligt jävla trött på Centrum där man blir tagen på röven och juckad bakifrån en gång i minuten. På Sliver har männen iallafall respekt och dansar på avstånd innan man visar att man vill något annat!

Haha, förresten, När Linus skjutsade hem mig och Louice till Mullsjö skulle han följa med in en stund och stängde dörren till bilen. Då gick dörren i lås och självklart var nycklarna inne i bilen... Det slutade med att han fick slå in rutan. Jag och Louice tröstade honom genom att ge honom en Piggelin!



Jag, Louice och Johanna på förfesten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test