INBROTT I SKOLAN

Fan vad hurtig jag är!

Jag och Malin gick en promenad på en timme ungefär. Vi gick ner till stationen och sen upp till vår gamla högstadieskola, Trollehöjd. Vi gick först runt och kollade in i fönstren för att se om allt såg likadant ut som när vi gick där. Visst fan gjorde det det, värsta nostalgikänslan fick vi när vi tittade in.
När vi märkte att dörren var olåst kunde vi inte låta bli att smita in och titta lite. Egentligen skulle vi bara kika på cafeterian som såg exakt likadan ut, men det slutade med att vi smög runt i hela skolan, både på över- och undervåningen. Haha, vi kände oss som några inbrottstjuvar eller något. Vi är dåliga människor, jag och Malin.

Anyway, efter jag och Foxie hade lämnat av Malin hemma hos sig tog vi en liten springrunda på ca 4 km. Det kändes bra idag igen, konditionen sitter i!

Nu ska jag ta en dusch, äta lite och sen börjar Project Runway!

Och förresten, jag ska sluta röka nu. HELT. Att röka är piss och äckligt och jag önskar ingen att bli beroende. Jag har märkt hur det har påverkat mig, med konditionen och andningen. Jag vill träna upp min kondition och då funkar det verkligen inte att röka.
Fan, jag ska klara detta. Inte en enda cigg, inte ens på fester då suget är som värst. Även fast jag är så himla sugen på att ta en precis nu, så ska jag inte. Det får bli mycket tuggummin den närmsta tiden helt enkelt!



BYE BYE YOU NASTY CIGARETTES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test