JOSSAN THE BIFF

Det blev ingen springrunda, utan Emelie övertalade mig att följa med till gymmet. Jag har inte varit där på ett bra tag.
Men jag tror fan det är något konstigt med det gymmet alltså, förra gången jag var där fick jag världens mensvärk och trodde jag skulle dö, på riktigt. Idag blev jag skityr och mådde illa. Konstigt!

Nej, det är en ny dag imorgon också och innan jag går och lägger mig måste jag ta en dusch.
Hörs imorgon mina vänner!
Eller nej, det gör vi nog inte alls. Det är ju studentfest på Sliver imorgon och jag kommer nog inte hinna blogga.
Men vi hörs när vi hörs, puss.



2 veckor kvar nu brudar!!

Kommentarer
Postat av: sis

du fick aldrig tanken att du kanske kunde städa lite själv eller? Nää, trodde väl det...

2009-04-30 @ 21:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test