KEEP UP THE GOOD WORK

Dagen har varit både chill och stressig.

Hade bara tre lektioner idag fram till 12, sedan dess har jag åkt hem och handlat, arbetat med projektrapporten och ätit lite soppa. Alltså, jag dör snart av denna hunger. Jävla tungpiercing, you better be worth it.

Så fram tills för ungefär 5 min sedan har jag suttit och skrivit klart på min projektrapport. Den blev så jävla bra! Jag är riktigt nöjd faktiskt. Och som jag sa till vär handledare Hanna; Om inte vi får MVG blir jag chockad. ;)

Yeah yeah, jag ska nog snart sova. Bara titta klart på Fight Club först.
Imorgon är en ny dag och det betyder storstädning av hela lägenheten och sola mot en vägg med en piggelin i munnen.

Just nu är jag så jävla lycklig, projektet är över, solen lyser, det är påsklov, vi åker till Göteborg på torsdag och Tunisien om en och en halv månad! Nu gäller det bara att fokusera på det bra, men det ska jag nog klara.



Limoride all night long. Bästa kvällen på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test