NU ÄR KÖRKORTET PÅ G

Heeeeeeej mina godingar!

Dagen har varit great, två lektioner mellan 09.20 - 12. Riktigt soft!
Efter skolan åkte jag, Malin och David till körskolan i Mullsjö och övade lite teori. Jag har egentligen ingen rätt att få plugga där, men har man kontakter så har man ;) haha. Nej, men jag skulle bara testa en gång för att se om jag kunde någonting. Och jag fick godkänt på "provet", så det är jag väldigt stolt över!

Jag har ringt min körskola idag och bokat tid för Riskettan. Imorgon ska jag ringa och boka tid för halkbana. Nu känner jag att jag verkligen börjar ta tag i körkortet, det behöver jag verkligen. Annars får jag ju inte åka som Au Pair.

Snart ska jag och syster till gymmet och träna rövarna av oss. Jag vill egentligen ut och springa, men det får jag göra imorgon istället.



Jag och meine Schwester i somras. Visst är vi lika? ;)

Kommentarer
Postat av: sis

Ta bort den FULA bilden!:0

2009-04-16 @ 09:14:48
Postat av: Josefine

Nej, den är ju FIN! :)

2009-04-16 @ 16:09:50
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test