RUN TIL YOU FALL

Jag tog mig tid för en skön springrunda igårkväll med Foxie.
Allt gick bra tills jag bestämde mig för att släppa henne när vi hade sprungit en stund i skogen, det gör jag alltid. Såklart bestämde sig hundjäveln för att kuta hem och jag spenderade de närmsta 20 minuterna att jaga och ropa på henne. Med massa olika tekniker såklart. Jag var arg, ännu argare, snäll, lockade med godis. Tillslut blev jag så jäkla förbannad att jag stampade i marken och skrek på henne. Då stannade hon äntligen och travade glatt mot mig.
Usch, det gömmer sig en liten djävul i henne.

Det blev iallafall ca 6 km och allting kändes så otroligt lätt. Det gillar vi!

Idag har jag studiedag, så jag har sovit till 10.30, solat och städat lite. Ikväll blir det bio med Malin, Kenny Begins såklart!

Dags för mat, falafel med sallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test