SISTA LOVDAGEN...

Jag gick faktiskt och la mig tidigt igår, runt halv tolv. Men ändå var jag inte utvilad när jag vaknade vid 10.30. Kan det bero på att jag vaknar typ 5 ggr per natt?

Jag och Emelie tog ut Gibson i trädgården innan. Plutten älskar att vara ute och rulla i gräset och bara lukta på sin buske. Alltså, en riktig buske. Inte hans egen.
Snart ska vi gå upp till farmor och farfar för att äta lunch. De lagar alltid så jävla god mat så jag bangar aldrig lunch hos dom!

Nej, dags att hoppa in i duschen och se till att göra iordning mig så mycket att jag kan gå ut bland folk.
Ha en bra Påskdag!



Kommentarer
Postat av: sis

ojojojojoj! Sååååååå fiiiin!

2009-04-14 @ 19:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test