SOOOOOOOL

Fan vad glad jag blev när jag tittade ut genom fönstret imorse och upptäckte att det var soligt och varmt.

Dock var jag lite för optimistisk när jag slängde på mig shorts, en tunn tröja och kort jeansjacka när jag och Emelie gick till affären innan. Men jag var så lycklig när jag hade på mig shorts för första gången i år och det ska ingen få ta ifrån mig! ;)

Efter att vi hade handlat lite gick vi ut med Gibbe så han fick leka lite med sin älskade enbuske. Han är verkligen helt besatt av den! Sjuk katt det där.

Här kommer lite bilder från Gibsons äventyr!



Här har vi han och hans beloved enbuske...





Min ögonsten!

Dags för lite soppa, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test