ULLARED NÄSTA!

Nu sitter jag här i soffan med en full mage. Massa god mat har jag ätit!

Igår åt jag på Wayne´s med Johanna, skogssvamplasagne, sallad och iste. Love it!
Efter det jobbade jag mellan 17 - 20 och sen kom mamma och hämtade mig och vi lagade mat och tittade på hockeyn.
Det var riktigt surt att HV förlorade, nu tror jag helt ärligt att de inte har någon chans längre... Men vi är stolta över förra årets guld!

Idag vaknade jag upp hos mamma för att sen åka hem till pappa vid 11. Sedan dess har jag städat och ätit mat. Vid halv sex ska jag in till stan igen och möta upp Johanna, vi ska åka och köpa hämtmat och sen åka hem till mig och titta på hockeyn.
Sen senare ikväll ska vi åka hem till Johanna och sova där. För imorgon ska vi till Ullared!
Tidigt kommer det bli, vi åker nog innan sju någon gång. Det borde vara förbjudet att gå upp så tidigt på lovet...

Denna veckan blir nog rätt nice ändå.
Imorgon drar vi till Ullared och grillfest på kvällen
På fredag blir det party
Lördag träffa Vera, Lotta och Peter. Festa
Söndag ska vi också festa ;)
Måndag träffa Victor som kommer till Jkpg!

Mycket fest blir det, men är det det sista lovet någonsin så är det! :)



En av mina bästa vänner, Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test