VAD ÄR DET FÖR FEL?

Jag vaknade klockan 12.45 idag. 12.45!! Det är helt sjukt för att vara mig, jag har inte sovit så länge sen jag var 13 eller något. Det konstiga är att jag tog det liksom lugnt igår och somnade vid halv ett- tiden. Mycket underligt... Jag kanske hade sömn att ta igen?

Anyway, igårkväll lagade jag och Emelie en skitgod sallad med soltorkade tomater, avocade, fetaost och körsbärstomater bl.a. Vi tittade på Robinson och snackade skit (som vanligt). Mysigt var det iallafall, jag behövde en lugn kväll hemma.

Jag har fram tills jag har vaknat käkat lite frulle och gjort en laborationsrapport om filmjölk. Låter kul va? Nu håller jag på med en Rättskunskapsuppgift om rättsfallet Sofie. Ni vet, hon som blev våldtagen ett flertal gånger av en man på ett behandlingshem och tog sen livet att sig bara några timmar innan rättegången. Fy fan vad hemskt... Stackars tjej, hon måste ha mått så jävla dåligt ett bra tag eftersom hon inte fick någon hjälp av Socialtjänsten.

Senare blir det nog en ganska lång springrunda med Foxie, men det får bli ikväll.
Nu är det dags för en väldigt sen lunch!



Älskade lilla FoxNox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test