WALKING THE STREETS, ALONE

Nu är jag hemma igen!

Vi grillade som sagt hemma hos Ellen. Det var jättetrevligt och mysigt, vi åt någon stek (jag åt sojakorv), sallad och någon sås till. Och jag var riktigt lycklig över att kunna äta fast föda igen, är trött på soppa, piggelin och nyponsoppa nu!

Efter maten kikade vi på Robinson. Egentligen är det inte så bra, men ändå kollar jag. Konstigt det där...

Jag tog 22- tåget hem. Malin och Ellen skulle till Malins brors kompis, men jag kände inte riktigt för det och åkte hem.
Pappa kom och mötte mig vid tåget, efter det som hände med en kompis vill jag absolut inte gå ensam. Speciellt inte när jag glömde mobilen hemma. Hela vägen hem skröt han om sin nya Canon kamera som var "såååå snygg" och "sååå bra". Haha, söta pappa! Han tog kort på mig på vägen hem för att visa att den kunde hitta ansiktet även om det var mörkt.
Love you daddy!

Jag ska nog skriva lite ikväll, om vad vet jag inte. Men jag känner bara för att skriva av mig. Och by the way, Emelie är den mest omogna människan jag någonsin träffat. Skaffa ett liv "mannen".

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test