YOU ARE MY BEST FRIEND

Gårdagen var mysig och känslosam.

Jag och min bästa vän hade ett mycket behövligt samtal, nu känns allt genast mycket bättre. Vi har bestämt oss för att jag behöver hjälp och det ska hon hjälpa mig med.
Vi grillade (eller de grillade, jag åt frukt och rökte) hemma hos Hannah och Martin. Lägenheten var fin, liten men fin!

Johanna och Ellen åkte hem ganska tidigt eftersom Ellen skulle börja jobba kl. 7 dagen efter. Jag och Malin gick ner till en trappa ner för att se Sebbe och hans band spela, men vi kom lite försent. Då passade vi istället på att spela pingis med några 13-åriga killar, såklart vann vi hela tiden. ;)
När killarna var klara med att packa ihop gick vi upp till Hannah och Martin igen och kedjerökte och spelade gitarr. Mysigt var det.

Idag har jag följt med Emelie till affären och handlat ingredienser för en sallad ikväll, solat, kört pappas nya trädgårdstraktor och snart ska jag bege mig upp till farmor för att börja göra lite ändringar på min balklänning.

Jag skulle egentligen ut med Malin och Ellen ikväll, men jag är verkligen inte sugen på det. Jag och Emelie ska laga mat och titta på film istället!



Jag och min fina bästa vän, Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test