YOU THINK YOU`RE HOT, I THINK YOU`RE NOT



Fan vilken dag!
Vi hade prov om militären i världen eller något och har ingen aning om hur det gick. Allt från IG till VG. Jag har fan pluggat som en gnu till det här provet, men det satte sig bara inte i skallen. Det beror nog på att jag inte har något som helst intresse av den skiten!

Vi slutade egentligen efter provet vid 12, men jag och Johanna har blivit tillfrågade om att berätta om vårat projektarbete inför 2:orna. Så vi fick vänta till 14.30 för att göra det, så jag och Johanna passade på att gå på stan och luncha på Wayne´s. Jag fick med mig hem parfymen Escada Oceans lounge. ÄLSKAR DEN! Den kommer användas flitigt i sommar.

Jag ska alldeles strax ut på en springrunda med Foxie, jag har inte tränat på en vecka ungefär och jag mår verkligen dåligt av det. Hela min kropp är så sönderstressad just nu och jag känner av det fysiskt. Jag måste börja äta ordentligt, nu de senaste månaderna kan jag hoppa över både frukost och lunch och äta lite på kvällen...
Men nu har kroppen börja säga ifrån, jag har ont i huvudet jämt, magkramper och känner mig yr ganska ofta.
Så det är dags för en förändring, jag ska äta regelbundet och bra och träna iallafall tre gånger i veckan!

Nej, dags att hoppa i träningskläderna. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test