090819

Good morning!

Vaknade runt 10 och har sedan dess käkat lite frulle med syster min.

Gårdagen med Louice var mycket trevlig! Hon kom och hämtade mig vid 14 och vi åkte in till stan. Det blev lite shopping för båda. Jag köpte ett par skitsnygga stövletter och lite småsaker som mascara och smycken.
Vid 17 mötte vi upp Ellen, Malin och Johanna på Georges för en fika. Det känns som jag inte har träffat dom på evigheter så det blev lite skvaller och skratt som vanligt!
Vid 18.30- tiden åkte jag och Louice hem till mig och tittade på Hipp Hipp och käkade lite.

Idag blir det lite städning och tvättning, den tråkiga delen av livet.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test