090827

God morgon!

Jag har varit vaken ett par timmar och har hunnit med att både äta frukost och ta en lång dusch. Inte illa för att vara mig!

Igår träffade jag Melina och Jonna under kvällen. Det var så jäkla kul att träffa dom igen, jag tror inte vi har setts på typ ett halvår (det känns så iallafall). Vi tjötade, tittade på film, rökte på balkongen och sjöng med Jonnas inspelningsgrej. HAHA, jag höll på att dö när jag hörde min egen röst. Melle var ju också duktig.... typ. ;)
Vi spelade iallafall in några låtar som Jonna säkert kommer lägga ut på Facebook. Det skulle verkligen inte förvåna mig. Men jag bjuder på den!

Sen har det hänt massor av spännande saker som ni får reda på ikväll. Mycket har hänt under det senaste dygnet, ni skulle bara veta ;)

Nu ska jag göra iordning mig och sen blir det åka in till stan för att jobba 16 - 19.
Vi hörs ikväll! Puss påt.

Kommentarer
Postat av: Melina

Jag tror till och med det var ett och ett halvt år sen vi sågs!

2009-08-28 @ 09:24:13
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test